4

Питання:

Придбав через інтернет навушники. Забрав їх на новій пошті, відправився на роботу  і через 15 хв почав перевіряти. Як виявилось, правий навушник не працює, після чого зв`язався  з представниками ТОМDOM, які мені їх продали. Записав для них відео підтвердження і в той же день відправив їх у сервісний центр за адресою, яку вони мені сказали  (є експрес-накладна). В результаті ні товар, ні гроші мені не повернули.

Товар мені вже не потрібен, сума товару 1369.18 грн. Що мені робити?  Є переписка з Томдом в вайбері, де я їх закликаю повернути гроші, але вони відповідають, що не можуть повернути товар із-за карантину.


Відповідь:

Покупець має право розірвати укладений через інтернет договір і повернути товар протягом 14-ти днів з моменту одержання товару. Після закінчення цього терміну повернення можливе тільки за гарантією. Це правило поширюється на непродовольчі товари належної якості за умови, що вони не використовувалися і зберегли товарний вигляд, споживчі властивості та ярлики. Також у покупця має бути наявний розрахунковий документ (чек).

Товар неналежної якості підлягає обміну протягом  (строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг), який зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до товару.

 

  • за наявності товару – негайно;
  • у разі перевірки якості товару – 14 денний термін;
  • у разі відсутності товару – 2 місячний строк з моменту подання заяви.

Будь-які витрати, пов’язані з поверненням продукції, покладаються саме на продавця. Якщо продавець не повертає сплачені кошти за товар або послугу у разі розірвання договору, покупець має право нараховувати неустойку у розмірі 1% від вартості продукції (послуги) за кожний день затримки повернення коштів.Але тільки при наявності чека або товарної накладної. 

 

  • протягом установленого строку служби;
  • протягом 10 років, якщо строк служби не встановлено в разі виявлення недоліків з вини виробника.

Якщо вимогу споживача не задоволено протягом 14 днів, споживач має право пред’явити інші вимоги встановлені частиною першою статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Таким чином, за захистом своїх прав Ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів http://www.consumer.gov.ua

Одночасно необхідно звернутися із заявою-претензією до продавця, але не в усній формі, а з офіційним письмовим запитом, в якій вказати про нарахування штрафу.

У разі отримання відмови на претензію або неотримання відповіді взагалі – вирішити спір через суд. Судовий збір за подання позовної заяви про захист прав споживачів не сплачується.

 

ава

 

 

Адвокат Ірина Леонова
 
B2BConsult всеукраїнський онлайн сервіс консультацій із законодавства