3

 

7 листопада 2018 року набув чинності оновлений Закон України «Про електронні довірчі послуги» від 5 жовтня 2017 року № 2155-VIII (далі — Закон № 2155). Ним запроваджено поняття нового, більш захищеного електронного підпису — «кваліфікований електронний підпис» (далі — КЕП) та скасовано поняття ЕЦП.

Оскільки на той момент усі платники податків користувалися виключно ЕЦП, було вирішено організувати їх поступовий перехід на КЕП. Тому згідно із частиною 5 розділу VII Закону № 2155 платники податків могли повноцінно використовувати ЕЦП протягом 2 років з моменту набуття чинності нових норм.

Якщо ви отримали електронний підпис до 7 листопада 2018 року і потім не оновлювали чи не продовжували його, то ви є власником старого ЕЦП, який є недійсним з 7 листопада 2020 року. Для того щоб отримати актуальний КЕП та продовжувати підписувати електронні документи і податкову звітність, потрібно звернутися до обраного Акредитованого центру сертифікації ключів.

ДПС нагадує: після 7 листопада 2018 року більшість АЦСК видавали платникам податків електронний підпис у вигляді КЕП, але все одно обов’язково впевніться в тому, що ви є власником саме такого ключа, щоб комфортно продовжувати свою роботу.

 

Юридична компанія WINNER