Зразки документів з виконавчого провадження>>>
Як отримати інформацію з виконавчого провадження під час карантину, якщо немає ідентифікатору доступу.
Уряд запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Відповідно, всі карантинні обмеження також подовжені до 24 квітня 2020 року. Похід у державні органи, які щоденно обслуговують тисячі громадян, створює зайвий ризик поширення коронавірусної інфекції Covid-19. Тому державні органи та інші надавачі послуг рекомендують отримувати послуги дистанційно або змінюють режим роботи.
Робота органів Державної виконавчої служби (ДВС) під час карантину
Органами ДВС забезпечується безперебійна робота у період карантину безпосередньо на робочих місцях та у віддаленому доступі поза межами адміністративних будівель за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.
Звертатись до відділів ДВС в цей період можна через направлення заяв, скарг тощо як у письмовому вигляді поштою, так і з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.
Боржники можуть сплачувати свої борги самостійно стягувачам через банківські установи або здійснювати оплату боргів в онлайн режимі за допомогою QR-code, який зазначається в постанові про відкриття виконавчого провадження.
З огладу на наведене, Світ документів-онлайн підготовив зразок заяви до органів ДВС про отримання інформації з виконавчого провадження на електронну пошту:
Начальнику
Шевченківського районного відділу державної виконавчої служби у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
01032, місто Київ, вулиця Саксаганського, будинок 110
Гоцію Богдану Ігоровичу
___________________
Адреса для листування______________
Виконавче провадження № АСВП: _________
Заява
про отримання інформації з виконавчого провадження
Шевченківським РВДВС у м. Києві ЦМУ МЮ за заявою стягувача АТ КБ “ПРИВАТБАНК” ___ ___ .____ відкрито виконавче провадження № АСВП: ______ зі стягнення заборгованості з _____________ (ідентифікаційний код ___________).
Відповідно до офіційної інформації Міністерства юстиції України на сайті за посиланням https://minjust.gov.ua/news/ministry/yak-otrimati-poslugi-minyustu-pid-chas-karantinu, звертатись до відділів ДВС в період карантину можна через направлення заяв, скарг тощо як у письмовому вигляді поштою, так і з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.
На підставі наведеного прошу надіслати на мою електронну пошту
__________@___________ інформацію про стан виконавчого провадження № АСВП: _____________, а саме надіслати копію постанови про відкриття виконавчого провадження та/або ідентифікатор доступу даного виконавчого провадження.
Додаток (у вкладенні).
- Скан копії паспорту.
- Скан копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
З повагою,
____________
08 квітня 2020р.
ЯК ОТРИМАТИ ПОСЛУГИ МІН’ЮСТУ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ (окрім органів Державної виконавчої служби (ДВС)).
Робота відділів Державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС) під час карантину
Безпосередній прийом громадян у ДРАЦС здійснюється виключно з питань державної реєстрації народження, смерті та видачі архівних документів, необхідних для підтвердження при захороненні.
Як альтернативний спосіб реалізації прав у сфері державної реєстрації актів цивільного стану громадяни мають можливість не відвідуючи відповідні відділи подавати документи з питань державної реєстрації актів цивільного стану та отримувати консультацій через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»: http:/dracs.minjust.gov.ua. Через вебпортал відділи державної реєстрації актів цивільного стану прийматимуть заяви з накладенням кваліфікованого електронного підпису, документи, необхідні для відповідної державної реєстрації актів цивільного стану, а також надаватимуть консультації.
Окрім того, Міністерством юстиції успішно реалізується пілотний проєкт «Шлюб за добу». Звернувшись до організаторів зазначеного сервісу, зареєструвати шлюб можна без очікування спливу місячного терміну.
Для відділі ДРАЦС міста Києва на період карантину прийому громадян для отримання вищезазначених послуг встановлений з 10 до 16 години з вівторка по суботу.
Гарячі лінії відділів державної реєстрації актів цивільного стану – https://bit.ly/2UxDv7Z
Установи виконання покарань, СІЗО та заклади охорони здоров’я ДКВС закриваються для відвідування
Заборонено відвідування цих закладів представниками засобів масової інформації, об’єднань громадян, релігійних та благодійних організацій. Засудженим та особам, взятим під варту, забороняється надання короткострокових і тривалих побачень з родичами та іншими особами, крім захисників та адвокатів (інших фахівців у галузі права).
Також діє нова інструкція щодо прийому передач, посилок від родичів та близьких:
- Персонал установ має працювати у засобах індивідуального захисту;
- Особам, які здійснюють передачу посилок, рекомендовано обробляти руки атисептиком та використовувати медичні маски;
- Обмежується одночасне перебування у приміщення значної кількості осіб, дистанція між відвідувачами має складати не менше 1,5 м;
- Предмети та продукти підлягають дезінфікаційній обробці, приймаються у магазинній упаковці.
Офіс протидії рейдерству продовжує розгляд скарг у сфері державної реєстрації
Справи на реєстраційні дії розглядаються в одноособовому порядку щодня.
Подавати скарги можна через портал державних послуг iGov за посиланням: https://igov.gov.ua/service/333/general
Гаряча лінія Колегії з розгляду скарг у сфері державної реєстрації – 044 237 09 96
Міністерство юстиції запрошує до «Онлайн будинку юстиції»
Щоб отримати послуги юстиції, не виходячи із дому, можна скористатися вебпорталом “Онлайн будинок юстиції” https://online.minjust.gov.ua/ . Для цього вам знадобиться лише комп’ютер або смартфон.
Через «Онлайн будинок юстиції» можна:
- повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;
- зареєструвати або ліквідувати фізичну особа підприємця;
- зареєструвати створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
- зареєструвати перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
- зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
- отримати дані про електронний цифровий підпис;
- отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.
Також «Он-лайн будинок юстиції» надає можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка дозволяє відстежувати будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з вашою нерухомістю за допомогою СМС-інформування, а також сповіщає власників про те, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном.
Робота органів Державної виконавчої служби (ДВС) під час карантину
Органами ДВС забезпечується безперебійна робота у період карантину безпосередньо на робочих місцях та у віддаленому доступі поза межами адміністративних будівель за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.
Звертатись до відділів ДВС в цей період можна через направлення заяв, скарг тощо як у письмовому вигляді поштою, так і з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.
Боржники можуть сплачувати свої борги самостійно стягувачам через банківські установи або здійснювати оплату боргів в онлайн режимі за допомогою QR-code, який зазначається в постанові про відкриття виконавчого провадження.
Як працює ДП «Сетам» під час карантину?
На виконання вимог щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції, більшість співробітників підприємства почали працювати дистанційно. Для належної роботи підприємства застосовані сучасні технології, що дозволило вирішувати поточні завдання, підтримувати процеси та подальше функціонування. Торги відбуваються згідно із запланованим графіком, переможці отримують майно та протоколи вчасно і без затримок».
Щоб зареєструватися на акуціон та взяти участь у торгах, потрібно:
- Зайти на сайт om.gov.ua або https://setam.net.ua/
- Зареєструватися (внести особисту інформацію та реквізити рахунку)
- Обрати лот і подати заявку на участь в аукціон
- Сплатити гарантійний внесок за лот
- У визначений день взяти участь в аукціоні
Куди звернутись під час карантину, аби отримати детальну правову консультацію
– зателефонуйте на безкоштовний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;
– поставте запитання в месенджер ФБ-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/
– напишіть на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси можна дізнатися на сайті системи БПД) – https://www.legalaid.gov.ua/
– прочитайте правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid та обговоріть її у нашому чаті – https://t.me/ualegalaidchat
– поставте запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk
– скористайтеся правничою вікіпедією WikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua
Також продовжує працювати єдиний багатоканальний телефонний номер call-центру Міністерства юстиції – 044 364 23 93.
Електронна пошта call-центру – callcentre@minjust.gov.ua